1 maart 2021

Plaats:   Digitaal

Start:     19.30 uur

Beste leden,

Wij nodigen u van harte uit voor onze algemene ledenvergadering van maandag 1 maart a.s.

Noodgedwongen is dit ook deze keer een digitaal overleg.

U ontvangt binnen enkele dagen via Henk Bisschops de link waarmee u kunt aansluiten bij de vergadering.

Afspraken w.b. vergaderdiscipline: verzoek om alleen op het moment dat u zelf aan het woord bent, de microfoon in te schakelen (i.v.m. onnodige ruis op de lijn).  Wilt u een opmerking plaatsen: tik het handje aan in het scherm en zet het handje uit als u aan het woord bent geweest.

Agenda:

1. Opening/welkom/vaststellen van de agenda (voorzitter: Ineke Grootemaat).
  2. Financieel: toelichting jaarrekening 2020 (wordt digitaal gedeeld ter vergadering) (Nic Martens), verslag kascontrolecommissie (Twan Janssen/Bert Linskens), dechargeren penningmeester. Benoemen kascontrolecommissie 2021.
  3. Rooster van aftreden bestuur. Geen bijzonderheden. Heeft u interesse om aan te sluiten als bestuurslid dan horen wij dit graag.
Rooster van aftreden
Naam Functie: Aftredend per: Wel/niet herkiesbaar
Marja van Mil secretaris 2023 Herkozen 3e termijn
Ineke Grootemaat Voorzitter 2023 Herkozen 2e termijn
Ed Stevens Lid per 2019 2023 1e termijn
  1. Campagne landelijke verkiezingen 17 maart 2021 (Ed Stevens, campagneleider) (draaiboek in bijlage)
  2. Gemeenteraadsverkiezingen 2022:

Vaststellen draaiboek gemeenteraadsverkiezingen (zie bijlage).

Vaststellen kandidaatstellingscommissie: het bestuur stelt voor om de leden Bert Linskens en Twan Janssen, aangevuld met Marja van Mil vanuit het bestuur, aan te stellen als kandidaatstellingscommissie.

Vaststellen profielschets raadslid (zie bijlage)

Benoeming programmacommissie: het bestuur stelt voor de huidige fractie, steunfractie en straks gekozen kandidaten, schrijvers van het verkiezingsprogramma te laten zijn. Met daarbij de uitnodiging aan alle leden om eventuele inbreng schriftelijk aan te dragen bij de fractievoorzitter Henk Bisschops.

1. Bijpraten fractie: standpunten/thema’s (H. Bisschops).

Met vriendelijke groet,

Marja van Mil,