In memoriam Truus Jenner

26 januari 2020

Na een kort ziekbed en een operatie zonder het gewenste resultaat is Truus 20 januari in het ziekenhuis overleden. Truus was sinds januari 1999 lid van de PvdA

Truus was een doener, geen vergadertijger ook niet voor de PvdA.  Als we binnen de PvdA iets actiefs deden probeerde ze er bij te zijn.
“Eerlijk delen“ was voor haar als een wapenspreuk. Als ze daar een actieve bijdrage aan kon leveren en vooral via haar onvolprezen kookkunst dan zei ze nooit nee. Ze nam het dan ook altijd op voor mensen die er minder goed aan toe zijn  of die extra aandacht nodig hebben. Zo stond zij altijd klaar voor alleenstaanden in haar woonplaats Blitterswijck, waar zij de motor was achter het maandelijkse eetpunt . Maar ook was zij bij bijna alle activiteiten waar gekookt moest worden voor Fairtrade of vluchtelingen in Venray de spin in het web.

We zullen haar missen, in haar doen was ze een echte PvdA-er. Als je Truus zei dan zei je Henny en andersom. Wij wensen Henny zijn kinderen en kleinkinderen veel sterkte met het omgaan met dit verlies en het vinden van nieuwe wegen.

Waar ben je naar op zoek?